Bli medlem

Medlemsavgiften är för föreningen en viktig inkomst. Tack vare att du betalar medlemsavgiften bidrar du till att vi kan hålla vår idrottsanläggning, Tallåsvallen, i fint skick och där bedriva en bred verksamhet.

Medlemsavgifter för 2024:
Vuxen 100 kr
Barn och ungdomar t.o.m. 17 år 50 kr
Familjeavgift, föräldrar och barn t.o.m. 17 år 250 kr
Betalning till :
Bankgiro 994-2384 eller
Swish 123 004 0758
Kom ihåg att skriva ditt/era namn och adress på inbetalningen samt att det avser medlemsavgift.

Ruda Idrottsförenings olika sektioner är:
Fotbollssektionen med fotboll för herrseniorer.

Ungdomssektionen med friidrott för barn och ungdomar.

Skidsektionen håller ordning på vårt elljusspår och spårar skidspår när det finns snö.

Bordtennis är ny aktivitet för alla åldrar (kontakta Krister 073-9038907).

Veteransektionen där föreningens veteraner träffas regelbundet, och bedriver olika aktiviteter bl.a. boule under vår/sommar och dart under höst/vinter.

Som medlem i vår förening är du välkommen att delta i olika aktiviteter och får även tillgång till vår anläggning.
I vår anläggning finns bl.a. gym med allehanda motionsredskap, upplyst motionsspår för träning och promenader sommartid och skidåkning vintertid.

Vi arrangerar Tallåsloppet 6 Juni, en tävling i friidrott för barn och ungdomar.

I år uppmärksammar vi jubileumsåret 2024, Ruda Idrottsförening fyller 100 År! Håll utkik efter mer information gällande detta.

Vi välkomnar intresserade att utöka vårt team av ungdomsledare. Har du förslag på nya aktiviteter, hör gärna av dig till någon i föreningen. Se Kontakt.

Hoppas att även du vill stödja Ruda Idrottsförening!